Wat kan Asserti voor jou betekenen?

Wat moet je doen bij agressiviteit of onvoorspelbaar gedrag? Hoe kun je je weerbaar opstellen, zonder pijnprikkels in te zetten? Hoe kun je een veilige omgeving creëeren voor zowel jezelf als zorgverlener als de cliënt?

Praktijk

Wij weten als geen ander dat je veilig voelen op de werkvloer in de zorg helaas niet vanzelfsprekend is. De trainers van Asserti komen uit de praktijk en zetten die praktijkervaring in om de vertaalslag te maken naar de training. We geven je tools in handen, zodat je weet wat je moet doen als veiligheid een issue wordt. We maken je weerbaar zonder dat dit de relatie met de cliënt schaadt. Sterker nog, wij zijn ervan overtuigd dat het de band versterkt. De trainers van Asserti werken altijd in duo's, zodat we in staat zijn om veel aandacht te geven aan de deelnemers. 

Op maat

Heb je vragen over een specifieke situatie op je werk en heb je behoefte aan coaching? We begeleiden je graag in de praktijk. Neem contact met ons op voor een aanbod op maat.

Ja, ik wil vrijblijvend contact!

gezinshuis Bethesda

Vera van Dijk - gezinshuis Bethesda

 Met nieuwe casussen zijn we altijd welkom bij Asserti. Elke keer bieden zij een passende training. Deze trainingen sluiten aan op de situaties in de pratijk en de vragen die mijn collega’s en ik hebben. 

Z!N Zorgboerderij

Jarinder en Jorg zijn twee ervaringsdeskundigen die de theorie en praktijk goed kunnen overbrengen. Je wordt geprikkeld en tot nadenken gezet, maar je wordt ook geleerd pijnvrij te handelen en toch de vertrouwensband van de cliënt niet te verbreken.

Odette en Mariët

Een fijne leerzame ochtend waar we veel dingen uit de praktijk hebben geleerd. Jorg en Jarinder hadden zich goed ingelezen in de casussen die aangeleverd waren, en speelde hier fantastisch op in. Fijn dat ze samen de training gaven. Hierdoor waren de rollenspellen erg duidelijk. 

Biemond & Hoekman gehandicaptenzorg

"Biemond & Hoekman vindt het van groot belang dat onze begeleiders deskundig en vaardig zijn als zorgprofessional. Regelmatig worden we op de woonvormen waar we werkzaam zijn geconfronteerd met agressie van cliënten. Het is daarom belangrijk dat onze zorgprofessionals weten hoe te handelen en de situatie te deëscaleren, zodat zowel de cliënt als de begeleider ongeschonden uit de situatie komen."